Polityka jakości
Polityka zintegrowanego systemu zarządzania
Priorytetowym celem przychodni Grupy Szpakmed Sp. z o.o. z siedzibą w Rudzie Ślaskiej przy ulicy Szpaków 33 jest stałe spełnianie wymagań klientów poprzez osiągnięcie i utrzymanie wysokiego poziomu jakości świadczonych usług medycznych.
Nasze cele realizujemy poprzez:
- Stałą orientację na potrzeby i oczekiwania Pacjentów zarówno wewnętrznych jak i wewnętrznych
- Przestrzeganie wszystkich polityk oraz wymagań dotyczących bezpieczeństwa informacji
- Indywidualne i rzetelne podejście do każdego Pacjenta i zdobycie jego trwałego zaufania
- Stałe podnoszenie poziomu wyposażenia i stanu zaplecza technicznego
- Przestrzeganie obowiązujących wymagań prawnych i innych z zakresu świadczonych usług, innych wymagań dotyczących działalności placówek oraz innych specyficznych zobowiązań istotnych dla kontakestu placówek
- Doskonalenie wszystkich realizowanych procesów w przychodniach grupy Szpakmed
- Ciągłe podnoszenie kwalifikacji personelu
- Zapewnienie, by realizacja świadczonych usług medycznych prowadzona była w warunkach przyjacnych i bezpiecznych dla człowieka
- Sprawną i terminową realizację świadczonych usług medycznych
- Badanie satysfakcji i poziomu zadowolenia Pacjentów.
Gwarancją osiągnięcia założonych celów jest świadomość Prezesa Zarządu, oraz wszystkich pracowników o konieczności stałego doskonalenia wszystkich procesów ukierunkowanych na uzyskanie satysfakcji naszych Pacjentów, wynikającej z zaspokojenia ich potrzeb, oraz skuteczne zarządzanie procesami w sposób umożliwiający ciągłe zmniejszanie niekorzystnych oddziałytwań zgodnie z zasadami ciągłego doskonalenia w każdym aspekcie fonkcjonowania przychodni Gdupy Szpakmed, a także wymagań norm PN-EN ISO 9001:2015 i PN-ISO/IEC 27001:2017.Tak opisaną i wdrożoną Politykę Jakościową oraz Bezpieczeństwa Informacji placówki wraz z pracownikami będę promować i stosować z należytą starannością, oraz będę dbać o jej aktualność.
Ruda Śląska, dnia 05.11.2018r
Michał Rozewicz
Prezes Zarządu Grupy Szpakmed